Canlı Bahiste İki Kat Yöntemi Nedir ? - İddia Kazanma Teknikleri

Breaking

İddia ve bahis teknikleri, canlı bahis taktikleri ve ilginç tüyoların verildiği bir blog.

13 Ekim 2015 Salı

Canlı Bahiste İki Kat Yöntemi Nedir ?

Bu yöntemde örnek olarak canlı bahis yapıyoruz ve canlı bahis yaparken takip ettiğimiz maçların mesela maçın analizlerine bakıyoruz. Bazı maçlarda ilk dakikaları hareketli geçiyor ise canlıdan 3.5 üstüne mesela 100 TL basıyorum ve burada bahis yaparken dikkat etmem gereken nokta ise şu; 


Seçtiğim bahis türü en az 2.00 Oranı olmalı. 100 TL bastım ve kuponum kaybetti diyelim bu türde 2. bir maç buluyorum ve 200 Basıyorum bu böyle devam ediyor kazanana kadar bahisimi 2 katına çıkarıyorum ve kazanınca kısa günün karı diyip 100 TL mi cebime atıp oturuyorum. 

Eğer iyi bir kasanız varsa günde böyle ilerleyerek atıyorum günde 100 TL kazanırsınız ve aylık 3.000 TL gibi iyi bir rakam yapar. Bu kazanç yöntemini doğru değerlendirmek sizin elinizde olan bir şey.